Börja blogggaaaaaaaaaaa.

Hejhej, har tänkt att börja blogga, händer sjukt mycket jag vill skriva om, men ändå inte. Har inte mycket för mig om dagarna, bara då och då, men ja.. nånting måste man väl ha och göra.. :P

 

♥ Just nu så gör jag inte så speciellt, mycket, funderar på att försöka göra nånting att äta, börjar bli dags för det. Satt och funderade förut över hur jag ska göra, vill gå upp i vikt, men det är så sjukt svårt, måste börja äta mer, även om jag nästan äter hela tiden. Vill inte vara så smal som jag är nu, men visst, dör gör jag ju inte. Och har alltid sett ut som jag gör. Wohooo. Tror jag ska kolla vad vi har hemma, och sen tänka ihop något. 

♥Taggar även Göteborg i helgen, blir att åka bil dit på fredag, vet inte när, men nån gång. Ska bli kul, tror jag. Enda anledningen att jag vill åka dit just nu är väl att det finns mycket att fotografera där.. 

 

Kram kram ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback